woensdag 10 september 2008

Ding 2 ontdekoefening


Na de 1e fase, leren omgaan met internet etc. etc. mag ik nu web 2.0, oftewel de 2e fase doorlopen via 23 dingen. Ik weet nog niet precies wat me allemaal te wachten staat, maar merk al wel dat al doende alles meer begint te leven, interessanter wordt.

Ik loop nog wel tegen kleine "valkuiltje" aan, waardoor het niet altijd direct lukt. Het is fijn als ik op mijn weblog dan weer resultaat zie

Maar ik leer en ben best benieuwd hoe ik er over een tijdje tegenaan kijk.

2 opmerkingen:

Diane zei

Hoi Lynnzzy,

heb je al ervaringen met web. 2.0 toepassingen? b.v. Hives, wikipedia, ... ???
;)
Diane

Astrid zei

Ha Lynnzzy,

Niet opgeven hoor. Het is veel te leuk allemaal. En iedereen kan het, dus ook jij! Die rumoer was maar eenmalig, je kunt nu lekker stil achter je eigen pc kruipen, zonder afleiding. En dan komt het helemaal goed.

Succes!