zondag 28 september 2008

Ding 7 Flickr verder ontdekken


Ik heb een paar mogelijkheden bekeken en meteen maar uitgeprobeerd: Trading card en een Mosaïc gemaakt. Ja, Diane, het is me gelukt! Wat nu het belang is van zo'n trading card is me echter niet volledig duidelijk. Helaas is de tekst onleesbaar onder de foto van het wadlopen.
Voor de volledigheid, de tekst luidt: "Het onbekende tegemoet..."

Wat is er toch veel mogelijk, er gaat echt een wereld voor mij open!
Het was wel even een gepuzzel, weer terug naar mijn bureaublad om op te slaan en vandaaruit weer openen, maar toch resultaat geboekt. Ik zal in de toekomst vaker gebruik gaan maken van de mogelijkheden van Flickr.

1 opmerking:

Diane zei

die trading card had ik ook gemaakt, maar het nut zie ik er ook niet van.
ik vond andere tooltjes op bighugelabs wel leuker.
Diane