zondag 21 september 2008

Ding 6 Flickr


Deze afbeelding heb ik van Flickr gehaald, omdat ik wel iets heb met luchten en wolken en hoe het soms fantastisch is om naar boven te kijken. Om te zien welke invloeden het weer, de wind etc. hebben. Van een mooie wolkenmassa kan ik soms lyrisch worden! Ik was er wel mee aan het goochelen, alvorens ik doorhad, hoe het precies moest met het kopieren van de URL van deze foto. Nu ga ik nog aan de slag met het maken van een serie foto's van mezelf in een set. Wordt vervolgt...

3 opmerkingen:

Diane zei

mooie foto :D

vraagje: heb je een eigen account bij Flickr of gebruik je het 23dingen account?

Diane

lynnzzy zei

Ja, ik heb een eigen account gemaakt waarin ik een set foto's heb geplaatst. Alleen kan ik deze 12 foto's (nog) niet in een vierkantje krijgen, zodat ze allemaal in het klein zichtbaar zijn op mijn weblog. Is dit uit te leggen Diane?

Diane zei

dat was effe zwaar nadenken, maar ik heb 't gevonden.

Je kunt dat doen via de mosaic maker op http://bighugelabs.com/flickr/

succes
Diane