vrijdag 5 september 2008

Ding 3 Begin je ontdekkingsreis

Het is zover, ik ben vanmorgen gestart met de tweede groep.
Het doorlopen van 23 dingen lijkt op een ontdekkingstocht en ik mag deelnemen aan de reis...
Het is allemaal onwennig, lastig om e.e.a. te vinden, maar ik hoop dat dit snel zal veranderen.
Ik voel me nog een beetje "in het diepe gegooid". Het was ook moeilijk voor mij om me te concentreren vanmorgen, omdat het behoorlijk rumoerig was.
Dat de eerste opdrachten gelukt zijn, voelt echter al goed.
Vol goede moed ga ik verder met de dingen die nog komen gaan en ben benieuwd wat ik allemaal op deze reis tegenkom.

1 opmerking:

Anoniem zei

Dus je voelt je in het diepe gegooid, nou dan moet je maandag meegaan wadlopen dan krijg je ook nog een modderbad en ben je niet mee stuk te krijgen,
Jammer dat je anoniem blogt.

Rob Zwerver