dinsdag 30 september 2008

Ding 8 Online plaatjes bewerken



Op mijn zoektocht, via Generator Blog, iets interessants te doen met foto's heb ik wel gemerkt dat er ongelooflijk veel mogelijkheden zijn. Ik wist echt niet welke ik moest kiezen en dus verschillende maar aangeklikt om te kijken wat de bedoeling was. Veel hiervan vond ik niet leuk en dan was het: óp naar de volgende.
Had ik eindelijk een Zweedse woordpuzzel gemaakt (Word puzzle), waarbij je in 90 seconden zoveel mogelijk woorden moest zien "weg te strepen", én ontdekt, na veel gezoek en hulp zoon, dat ik deze kon plaatsen met de HTML code, bleek het bestand te groot en kwam de halve puzzel erop. Ik kon de puzzel niet verkleinen. Was dus geen succes...
Weer verder gezocht en via Magnigraph een foto bewerkt. De ene foto leent zich hier beter voor dan een andere. Ook hier was het puzzelen hoe de foto op mijn weblog te krijgen maar via afbeelding opslaan als was het toen niet moeilijk meer.

2 opmerkingen:

Diane zei

Hoi Lynnzzy,

ik had ook moeite met kiezen, heb er heel veel uitgeprobeerd en dat kost ook ongelooflijk veel tijd ;)
maar zo te zien lukt het prima.
Diane

katje zei

leuk gedaan lynnzzy, deze was ik nog niet tegengekomen