woensdag 5 november 2008

Ding 13 Online kantoortoepassingen en andere tools


Via Google docs en spreadsheets bezig geweest met online kantoortoepassingen.
Eerst begreep ik niet helemaal wat de bedoeling was, wat de toegevoegde waarde is. Google docs en spreadsheets, maar ook Zoho en Microsoft Office Live, welke ik beter ken als Hotmail account zijn voor mij een soort Microsoft Office Outlook, waar je kunt mailen etc. Al hebben ze behoorlijk wat meer mogelijkheden!
Totdat me duidelijk werd dat de grote kracht is, om samen aan een document te werken en op verschillende computers en het dus handig is om hier gebruik van te maken.

Zo heb ik een limerick gemaakt op de weblog van Biebbean via een gezamelijk Gmail document Erg leuk om op deze manier samen aan een document te werken. Dit wordt ondertussen écht een limerick van Bibliotheek Hengelo. We hebben best talent in huis!

1 opmerking:

Diane zei

google docs vind ik ook erg handig. Vooral als met meerdere mensen verspreid over de provincie of land werkt aan documenten. veel handig als elke keer alles via mail