vrijdag 21 november 2008

Ding 18 Catalogiseer je boekenkast met LibraryThing



Hier begeef ik mij op prettig terrein, nl. met boeken bezig zijn!. Maar zo zal het wel met meer collega"s gaan. Leuk, om mijn eigen boekenkast te creëren. Ik heb dan ook een eigen account aangemaakt op Librarything omdat het goed is, dat ik mijn gelezen boeken of de boeken die ik nog wil lezen en reeds opgeslagen heb (via my discoveries) eens op een rijtje zet en niet onbelangrijk, steeds kan aanvullen. In eerste instantie een 10tal boeken toegevoegd die indruk op mij hebben gemaakt. Ik moet toch ergens beginnen nietwaar? Dat ik kan zien hoeveel andere lezers mijn boeken ook gelezen hebben is een pré, evenals het lezen van de besprekingen over de boeken. Ook op Dizzie.nl kom ik van alles tegen.
Er gaat trouwens veel tijd zitten in het lezen van dit alles. Van het ene boek rol ik naar het andere. Ik kan, mocht ik mij vervelen, u-ren vooruit... Fantastisch!!

4 opmerkingen:

Astrid zei

Die link naar LT gaat volgens mij naar een persoonlijk inlogscherm ofzo. Ik ben wel benieuwd naar je boekenplank, maar kom er zo nooit achter natuurlijk!

Diane zei

Hoi Lynnzzy,

ik kan ook niet bij je boekenplakje komen, ik kom bij het Blogger inlogscherm. Dizzie kende ik nog niet, ziet er ook goed uit.

lynnzzy zei

Hoi,

Ik heb wellicht een foutje gemaakt maar nu moet het lukken.

Diane zei

Hoi Lynnzzy,

je linkje gaat nu wel naar LibraryThing, maar daar hebben ze ingesteld dat je eerst moet aanmelden. En ik deel 1 boek met je, Dan Brown ;)