vrijdag 14 november 2008

Ding 17 Bekijk een web 2.0 site naar keuze




Ik ben eerst aan het snuffelen geslagen via Programeble web. Vanwege de rubrieksindeling is deze erg handig. Moeilijk om een keuze te maken. Ik ben gaan zoeken naar sites met foto's en kwam o.a. bij Picnic en Imageloop terecht. Deze sites lijken op Flickr, maar bij Imageloop kun je diavoorstellingen vinden (wat kom je veel tegen zeg!!) en zo kwam ik bij een rustgevende diavoorstelling die ik wel kon waarderen.

Via web.2.0 directory kwam ik uit bij break.com most viewed video's en zag een fantastische slow motion opname van een lieve-heers beestje dat van een blad wegvliegt. Wat kan de natuur toch mooi zijn en dit zie je zo nooit! De embed code na enig gezoek gevonden en geniet even mee..

"Lady Bug in UltraSlo motion"


LadyBug flight in UltraSlo motion - Watch more Free Videos

2 opmerkingen:

Diane zei

prachtige opname :D

Astrid zei

voor mij ietsiepietsie te slow...