zaterdag 29 november 2008

Ding 20 Muziek online beluisteren in een sociaal netwerk


Ik mag nu luisteren naar mijn favoriete muziek, maar ook leuk om muziekinteresses van anderen te achterhalen. Grappig, om een speellijst te maken op basis van mijn eigen voorkeuren, mijn persoonlijke muziekstijl . Echter, ik vind heel veel muziek mooi, zolang het maar niet gaat om knetterharde rock & roll, hiphop en allerlei variaties daarop.

Via Last.fm heb ik mijeerst ingelogd met het account van 23 dingen en zo heb ik hiermee kunnen oefenen. Ik kom van alles tegen. Dit liedje van Racoon vind ik een mooi, rustig nummer om naar te luisteren...


Ik zag ook dat je het naar ITunes kunt kopieren. ITunes ken ik al via mijn kinderen (staat reeds op bureaublad) en ik brand soms een cd via Itunes. Wel heb ik zo ook via dit account de "last.fm widget" kunnen kopieren, met hulp van Sharon, en in mijn blog geplaatst. Uiteindelijk toch zelf een account aangemaakt want de widget gaf de favorieten van 23 dingen weer, i.p.v. die van mij

2 opmerkingen:

melatie zei

Goed gedaan Lynnzzy,

Het programma iTunes ken ik niet. maar ik luister mijn muziek altijd via Winamp of WMP. Ook zonder reclame etc. Ideaal!! En altijd mijn favo muziek! Van Hollandse hits tot Il divo of country of funk & soul. Heerlijk om daar naar te luisteren. Nog 3 opdrachten te gaan!!

Diane zei

iTunes gebruik ik (nog) niet. Ik had eigenlijk het idee dat het meer iets was voor mensen met een iPod. Gemakshalve gebruik ik meestal Windows Media Player. Het lollige van Last.fm vind ik de tips. Voor ideetjes, dat deed ik ook wel eens via muziekweb.
Mooie quilt heb je trouwens gemaakt, ook zo'n grappige gadget